tirsdag, april 03, 2007

Vår nye valgkampvideo

Zlad!s Elektronik - Supersonik.

Tommy Seebachs Apache!

Å lekke informasjon fra valgkampplanene er alltid morsomt, og ingenting er gøyere enn nettopp det å velge årets valgkamplåt. Jeg avslører derfor hvilke to låter det står om og håper på konstruktive kommentarer på hvilken folk mener bør stikke av med seieren.

Plassen i år står mellom Tommy Seebach sin coverlåt av "Apache" og en heller ukjent stjerne kalt Zlad!, som prøver seg denne gang med en heller retrofutura-inspirert elektronikalåt. I begrunnelsen for valget av de to låtene er det lagt spesiell vekt på det gode kvinneperspektivet i Apache-låten og folkeligheten ved at over halvparten av bandet har bart og håpløse hockeysveiser. Zlad! får bonuspoeng som følge av hensyn til miljø, (klærne må være funnet på bossfyllingen og gjenvinning er alltid kjekt!).

Så folkens, nå er det bare å avgjøre hvilken låt som skal spilles over storhøyttalerne på partikontoret 24/7 fra juni til september.

5 kommentarer:

David sa...

Lekkert, om jeg selv må si det. I utgangspunktet kan det ligne dødt løp, men etter fotofinish har jeg besluttet å gi min stemme til vår danske venn. Noe på grunn av hans lekne traktering av orgelet, men akkurat der stiller også Zlad meget sterkt. Utslaget får dermed bli at Zladkos bidrag i utgangspunktet var ment som en tøysevideo. Det trekker ned.

Heia Tommy.

SimenJW sa...

Har du lagt merke til at begge artistene har en heller kledelig, deilig bart?

David sa...

Mustasjer er kraftig undervurdert. Hadde jeg hatt anlegg for det, skulle jeg dyrket frem en frekk liten røver selv.

Anonym sa...

Jeg kommer til å klage deg inn for LOs sommerpatrulje hvis du prøver deg på noen av disse "slagerne", vi er tross alt for et godt arbeidsmiljø. ;)

mvh Guro, som har fått blogg igjen!

Marius Ramsland sa...

Det bør bli Tommy Seebachs - Apache. Han duden med keyboardet er jo fantastsik.