mandag, januar 22, 2007

Jeg er på ferie...

...akkurat her. Siden politikk, jobb, studier og forsøk på et sosialt liv tar på trenger jeg noen dager med et lite avbrekk. Som nevnt i forrige post går turen til Sør-Kina, der jeg skal nyte sol, varme og gjøre et desperat forsøk på å grave meg gjennom dette halvårets UiB-pensum.

Og vær advart, ethvert forsøk på å ta kontakt en sen lørdagsnatt, klager på at jeg ikke fortjener ferie eller krav om at jeg skal blogge mens jeg er der nede vil resultere i muligheten til å oppleve meg sint. Men for all del, skulle det være noe er det bare å ta kontakt via epost.

Aaaahhhh..... soooool.

5 kommentarer:

JoeBlogs sa...

Beautiful beach.

Åshild sa...

hei og hå kompis! Du fortjener ferien, absolutt!! Er jævlig misunnelig bare....( for å si den mildt) :-)

Guri sa...

Gidd du ta bort etternamnet mitt frå linken?
Takk :)

Comrade Arnfinn sa...

Ferie er besteborgerlig, fly gir massive klimagassutslipp... FY, badboy Simen! ;)

Anonym sa...

Simen er litt besteborgelig, i smug!